Jak wyposażyć stoisko, by osiągnąć zamierzony cel?

Jaki wpływ na postrzeganie firmy ma wyposażenie stoisk targowych? Ogromny! Mawia się, że „diabeł tkwi w szczegółach”. Podobnie jest w tym przypadku. Od tego, jak zostanie wyposażone stoisko, zależy cel, który chcemy osiągnąć podczas targów. 

 

Stoisko targowe to wizytówka firmy

 

Stoiska targowe są postrzegane jako wizytówki firm. Mają przyciągać uwagę, intrygować, zachęcać do zatrzymania się i zapoznania z ofertą. Mogą być minimalistyczne lub przeciwnie, szokować bogactwem i zaskakującą koncepcją. W każdym razie dbałość o szczegóły wykonania, oryginalna koncepcja, estetyka i funkcjonalność to główne elementy, na które zwraca się uwagę podczas ich projektowania. Odwiedzający targi zawsze to doceniają. 

Niezmiernie ważne jest jednak  samo wyposażenie stoisk targowych. To ono ukierunkuje myślenie ludzi, którzy zatrzymają się, by dowiedzieć się, co mamy do zaoferowania.

 

Cel wpisany w aranżację

 

  Jak wyposażyć stoisko targowe, by osiągnąć zamierzone cele? Przede wszystkim warto odpowiedzieć sobie na pytanie: co chcemy osiągnąć: 

– zachęcić ludzi do odwiedzenia stoiska i zapamiętania nazwy firmy? 

– przedstawić ofertę i wręczyć materiały reklamowe? 

– nakłonić do dłuższych rozmów i – być może – nawiązać kontakty biznesowe? 

Odpowiedzi wskażą nam punkt odniesienia i linię, którą warto podążyć. 

Kolejnym krokiem będzie ustalenie, jakie produkty zamierzamy promować podczas targów i w zależności od tego dostosować przestrzeń. W grę wejdą tu min.: rodzaj zabudowy stanowiska, decyzja o sposobie prezentacji: multimedialnej lub klasycznej oraz samo wykonanie. 

Warto pamiętać, że dobrze wykonane stoisko można wykorzystywać wielokrotnie, podczas różnych targów. 

 

About Biznes Ekspert

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *